Mitä tehdä, jos rahaa on vain kengänpohjan budjetin verran?
Taito ja oikeat oivallukset voivat tuottaa markkinoinnissa hyviä tuloksia silloinkin, kun massin paksuus on alta kengänpohjan.
Mitä tehdä, jos rahaa on vain kengänpohjan budjetin verran?
Jos pelaat korttisi oikein, voit saavuttaa hyviä tuloksia markkinoinnissa ilman suurta budjettia.
Keskity alussa näihin kolmeen asiaan:
- Visuaalisuus: Ensimmäinen askel kohti tarkkaan määriteltyä kohderyhmää on luoda näyttävä kotisivu, joka antaa uusille ja potentiaalisille asiakkaille kuvan siitä, mitä yritykselläsi on tarjota. Käytä värejä, fontteja ja logoja johdonmukaisesti. Tämä tarkoittaa, että verkkosivujesi, mainosten, tuotteiden ja kaiken muun pitää olla tyyliltään samaa. Se lisää toimenpiteiden yhteisvoimaa ja yrityksesi erottuvuutta. Tämäkin on tärkeää: panosta hyviin kuviin.
- Teksti: Viesti kotisivullasi ja sosiaalisessa mediassa selkeästi ja johdonmukaisesti. Jos haluat että yrityksesi huomataan, kehitä sille oma ainutlaatuinen tapa puhua/kommunikoida. Viesti hyvällä suomen kielellä – se luo laatua tarjontaasi. Ja päinvastoin.
- Hakukonelöydettävyys: Panosta näkyvyyteen verkossa. Kovan kilpailun keskellä haluat varmasti, että potentiaaliset asiakkaat löytävät sinut, kun heillä on tarvetta palveluillesi. Lue aiheeseen liittyviä artikkeleita/asiantuntijoiden vinkkejä tai käy kurssilla oppimassa lisää. Tai jos rahapussisi pohjalla lekottelee muutama joutilas ropo, käytä ne ammattimaisen SEO-osaajan palveluihin. Se maksaa itsensä takaisin!
Tässä kohtaa me ehdotamme: lopeta tee se itse -hommat ja anna meidän huolehtia kotisivusi kuntoon laitosta ja ylläpidosta. Kai sinulla on tärkeämpääkin tekemistä?